Tuesday, November 2, 2021

 

Marketingul online în relația cu clienții

Foarte mulți dintre noi am auzit măcar o dată cât este de important să avem o relație fructuoasă cu o agenție de marketing online, dacă suntem conducător al unei companii sau a unei firme. Astăzi, ne-am propus să vă prezentăm de ce este important să ne bazăm pe profesionalismul și priceperea pe care o poate avea o agenție de marketing online în zilele noastre.

Marketingul pe Internet este important deoarece se aliniază cu modul în care consumatorii iau decizii de cumpărare. Studiile analiștilor care fac parte din agenții de marketing online și văd exact realitatea care li arată zilnic indică faptul că un număr tot mai mare de consumatori utilizează rețelele sociale pe Internetul mobil pentru a efectua analize preliminare despre produse și prețuri înainte de a lua decizii finale de cumpărare. Marketingul online vă permite să construiți relații cu clienții finali și clienții potențiali printr-o comunicare personalizată regulată, la costuri reduse, care reflectă îndepărtarea de marketingul de masă.



Prin marketing online, puteți depăși barierele distanței. Puteți vinde produse în orice parte a țării fără a înființa puncte de vânzare locale, extinzându-vă piața țintă. De asemenea, puteți construi o afacere de export fără a deschide o rețea de distribuitori în diferite țări.

Cu toate acestea, dacă doriți să vindeți produse la nivel internațional, ar trebui să utilizați servicii de localizare pentru a vă asigura că produsele dumneavoastră sunt potrivite pentru piețele locale și că respectă reglementările locale de afaceri. Serviciile de localizare includ traducerea și modificarea detaliilor produsului, pentru a reflecta diferențele de pe piața locală. Ei bine, toate acestea se fac prin intermediul unei agenții de marketing online, precum Remote Marketing. Comercializarea produselor pe internet costă mai puțin decât comercializarea lor printr-un punct de vânzare fizic. De ce? Pentru că nu aveți costurile recurente de închiriere și întreținere a proprietății. De asemenea, nu trebuie să cumpărați stocuri efective de produse pentru a le prezenta în vitrina unui magazin. Puteți comanda stoc în conformitate cu cererea, menținând costurile de stocuri scăzute.

Totodată, marketingul online vă permite să personalizați ofertele către clienți prin construirea unui profil al istoricului de achiziții și al preferințelor acestora. Urmărind paginile web și informațiile despre produse pe care le vizitează potențialii, puteți face oferte direcționate care reflectă interesele acestora. Informațiile disponibile din urmărirea vizitelor pe site oferă și date pentru planificarea campaniilor de vânzare încrucișată, astfel încât să puteți crește valoarea vânzărilor de către client.

Internetul oferă o platformă importantă pentru construirea de relații cu clienții și creșterea nivelurilor de atracție a clienților. Când un client a achiziționat un produs din magazinul online, puteți începe relația de comuniune trimițând un e-mail de urmărire pentru a confirma tranzacția și pentru a-i mulțumi clientului. Contează enorm!

 

No comments:

Post a Comment